ЭЛЕКТРОННЫЯ ЗВАРОТЫ

ІНФАРМАЦЫЯ ДЛЯ ЗВЕСТКІ ЗАЯЎНІКАЎ

У адпаведнасці з Законам Рэспублікі Беларусь «Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб» ад 18.07.2011 № 300-З (далей – Закон), (са зменамі і дапаўненнямі, актуальныя з 23 студзеня 2016 г.) электронныя звароты падлягаюць разгляду ў парадку, устаноўленым для разгляду пісьмовых зваротаў, з улікам асаблівасцяў, прадугледжаных артыкулам 25» разгляд электронных зваротаў » Закона.

Патрабаванні, што прад’яўляюцца да электронных зваротаў, устаноўлены пунктам 1, абзацамі другім-чацвёртым пункта 2 альбо абзацамі другім-пятым пункта 3 артыкула 12 Закона (размешчаны ніжэй).

Да электронных зваротаў, падаваным прадстаўнікамі заяўнікаў, павінны прыкладацца электронныя копіі дакументаў, якія пацвярджаюць іх паўнамоцтвы.

Пры парушэнні ўстаноўленых патрабаванняў, Ваш электронны зварот можа быць пакінуты без разгляду па сутнасці ў парадку, устаноўленым пунктам 4 артыкула 15 Закона.
Таксама ў Вашым звароце павінна ўтрымлівацца інфармацыя аб выніках яго папярэдняга разгляду (калі звяртаўся раней) з дадаткам (пры наяўнасці) пацвярджаюць гэтую інфармацыю дакументаў.

У выпадку, калі Вы хочаце атрымаць пісьмовы адказ на свой электронны зварот на папяровым носьбіце на Ваш паштовы адрас, Вы павінны паведаміць аб гэтым у сваім электронным звароце.

У выпадку, калі якія паступаюць электронныя звароты аналагічнага зместу ад розных заяўнікаў маюць масавы характар (больш за дзесяць зваротаў), адказы на такія звароты па рашэнні кіраўніка дзяржаўнага органа або асобы, ўпаўнаважанага ім падпісваць ва ўстаноўленым парадку адказы на звароты могуць размяшчацца на афіцыйным сайце дзяржаўнага органа або іншай дзяржаўнай арганізацыі ў глабальнай камп’ютарнай сетцы Інтэрнэт без накіравання адказаў (паведамленняў) заяўнікам.

Дадатковыя дакументы і (або) звесткі (дакументы, якія пацвярджаюць паўнамоцтвы прадстаўнікоў заяўнікаў, дакументы аб выніках папярэдняга разгляду зваротаў і іншыя дакументы і (або) звесткі, неабходныя для вырашэння пытанняў, выкладзеных у звароце, неабходна прадстаўляць у форме файлаў, прымацаваных да электроннага звароту.

У адпаведнасці з артыкулам 7 Закона Вы маеце права:
адклікаць свой электронны зварот да разгляду яго па сутнасці шляхам падачы пісьмовай заявы альбо накіравання заявы ў электроннай форме тым жа спосабам, якім быў накіраваны электронны зварот.

У адпаведнасці з артыкулам 20 Закону Вы маеце права:
абскардзіць ва ўстаноўленым парадку ў вышэйстаячую арганізацыю адказ на Ваш зварот або рашэнне аб пакіданні звароту без разгляду па сутнасці. Адказ арганізацыі на зварот або рашэнне аб пакіданні звароту без разгляду па сутнасці пасля абскарджання ў вышэйстаячую арганізацыю можа быць абскарджаны вамі ў суд у парадку, устаноўленым заканадаўствам.

Для накіравання вашага электроннага звароту вам неабходна адну з наступных формаў.


ЭЛЕКТРОННЫЯ ЗВАРОТЫ ГРАМАДЗЯН

ЭЛЕКТРОННЫЯ ЗВАРОТЫ ЮРЫДЫЧНЫХ АСОБ І ІНДЫВІДУАЛЬНЫХ ПРАДПРЫМАЛЬНІКАЎ